Feb 10, 2011

Menyesal Aku..!

DARKROOOOOOOOOOOOMM!

Kamo sedang membunuh akuh! Haishh.. Sebulan setengah aku buat kajian, research, ujikaji dan seumpamanye..
Tapi result tetap jek same klua.. "Draf awak direject! Sila buat lebih banyak kajian tentang darkroom." Woiit.. Ko cakap senang lahh..Aku nie yang duk cari siang malam malam siang xtido.. Fakta fakta fakta...
 macam nie dah gaye aku tgk muke ko




Bilik gelap mane ade fakta lengkap dan kekal bro..Fakta die berubah sokmo.. makin moden teknologi makin moden la care die..klu xcaye ko try klik link yg aku bagi kat ko 2.. bende same tapi fakta berbeza..

'Ventilation'.. Nie satu hal.. betol lah fakta aku bagi tuh! Ko klik link tuh! ko klik! ( gaye wak ketari dalam jgn pandang belakang congkak )haha..

adoii..tensen tensen tensen.. malam nie dah last.. kalau kene reject jugak, lantak ko lahh.. aku takkan peduli dah.. ko nak marah ke ape ke.. Bukan aku nak kaji sal bilik gelap saje.. kes study aku dah gaye macam tesis dah.. 

banyak lagi aku nak buat sebenarnye.. ko senang je hantar email kat aku.. " Saye xsuke sikap macam nie.. 'spoon-feed'.. buku belambak kalau nak..yang penting gigih!.." Amboii.. senang nye dier.. saya sekarang sedang belajar untuk mendapat diploma.. perkara yang awak cakap tu ade dalam ijazah.. macam mana saya nak paham.. pensyarah saya hanya ajar banyak tu.. tiada buku rujukan direkomenkan..

ahhh!
chow!

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...