Jun 30, 2011

Perkahwinan Big Brother and Sister ..

. . Assalamualaikum . .

Alhamdulillah.. Entri kali nie aku nak kongsi sikit gambar "saeng rapat" aku kat korang-korang sume, insyaAllah.
Sebelum tu aku nak mengucapkan syukur kehadrat Allah S.W.T kerana menyatukan sahabat aku dua orang nie. Walaupun pada zahir dan hakikatnya aku kurang dapat menerimanya. haha. bukan sebab laen der, jangan silap paham. Dulu diorang satu kelas. sebelah kelas aku. Dulu bukan maen kau kutuk aku, aku kutuk kau. sekarang tau-tau da kawen. korang boleh terime bulat-bulat ke? taboley kan? hahaha. macam tu laa. 

Alhamdulillah majlis berjalan dengan lancar daripada malam akad nikah sampai kenduri sebelah lelaki. Cume malam akad nikah tu je la yang lucu sangat2. haha. taboley cerita taboley. malu diorang syehhh. haha.

ehem3..


Nie gambar suasana dalam masjid Meraga Beris malam akad nikah.


Berdebar der.. macam aku plak yang nak akad nikah malam tu. haha


Yang baju putih seluar hitam tu bapak pengantin perempuan.


mase nie mula majlis. sume muke batu lagi. khusyuk dengar Tok Kadi cakap.


Gambar mase pengantin Akad aku xde. mase tu aku amek video. buat sample belateh nanti. haha


Haa. nie baru betul tadah tangan pengantin! nie Tok Kadi baru bace Khutbah ko da tadah doa. kan da malu. heee~~


Naim. Saksi sebelah lelaki.


Mase nie aku ingat Tok Kadi tu kate ape. " Hak nie surat sementara, kalau pergi pantai ade orang turun kete tunjuk surat nie. Kompem sek die lari." haha


Awuuuuw!! Azlina Azman. Comey! haha


Malu-malu lagi mase nie. hehe


Sarung cincin der.


 Nak tau ape jadi mase nie? haha. pengantin pompuan tolak pengantin lelaki. MOOD : MALU. kuang3


same.


Yang nie famili sebelah lelaki dan pompuan.


hehe. sempat bergambar di pantai.


Ade gaye cerita hindustan?


Pehh! Solute Bro!


jelingan manje. yg blakang duk buat serabut. haha


Abang! Mate sayang masuk pasir!


Yang nie kenduri sebelah pompuan. sori ade satu gambar jur. aku xpegi. berigak! haha


Meh abang tiup meh. Fuhhhhhhh! jahat pasir nie!


Hahaha. akhirnyaaaa~ Syabas bRoo!


yang nie gambar penutup. kenderi sebelah lelaki. banyak lagi gambar2 yg berkenaan. tapi xupload sume. hehe.

Moga-moga pasangan sahabatku ini sentiasa dimurahkan rezeki, aman dan damai. Dan mudah-mudahan xepat dapat anak! aku xsabat nk jadi pacikk! hahaha..





No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...