Dec 31, 2010

TerKejut + xPercaya!

10.00 A.M
( Ncet aku berbunyi )
Haffez : Hello assalamualaikum~ ( Sore baru bangun tido )

No Sesat : Sape nie? ( sore pompuan )

Haffez : ( aihh minah mane nie jwb salam pom x..die telefon aku die pulak tanye aku sape..xpe..buat selamber.. )
             ehem.. salam.. nk cari sape??

No sesat : w'salam.. sape nie?

Haffez : Dah nie sape?

No sesat : ehh owg tanye die, die tanye kite balik? ( nada marah )

Haffez : ( aikk?? aku plop kene marah? )
              Ohh.. saya tuan punye ncet nie lahh.. awk nk cari sape? ade masalah ke?

No sesat : xde laa.. hari 2 no nie masuk dalam ncet saye..awak sape?

Haffez : ( Hmm.. xdop owg laen da nie.. no sesat nih )
             ohh yeke.. sory clap no..

aku tekan punat merah dan sambong tido..( haha )

14.00 PM
Pergi ke bank nk tengok duet masok ke x..

tutt! tutt! ( mesej masok )

No sesat Tadi : ehh nie bob kan?? kenal x sape ea?

Ohh? Bob? rase nye org kg aku je panggil aku bob..

Haffez : Bob? sape nie? xkenal lahh..

No sesat : laa.. xkenal ke? nie ENA..

Ena? ena mane pulop nie.....Haishh!

Haffez : Ena mane ek? xkenal lah.. mntak maaf banyok2 lahh sedari..

No sesat : amboii.. rama beno membe name ena?

Haffez : betol nie xkenal.. ena mane?

No sesat : eesshh! Ena cousin matro ea..

Hahh!? ena??? hahahahahaha.. MasyaAllah!

Haffez : cousin matro? rumah yg belah kanan ke belah kiri?

Haha..kontrol keexcitedtan..haha

No sesat : ehh? rumah belah kanan ade org pompuan ke?

Aku biar mesej tergendala buat seketika kerane xpercaya ape yg telah terjadi..
hahaha... papepom amek duet dulu..
tekan2 atm last2 duet xmasok ag..Ahhh! tensen3! janji ngn owg dah 3hari cakap nk masok tapi aku xbg lagi..
lantakk lahh!

Haffez : salam.. betol ke ena nie?
Ena : betol lahh.. xcaye lak die..
Haffez : hehe..baiklahh..

aku tepon die nakkan kepastian dan ternyata die ENA!
hahaha..
Aku hampir xpercaya awek yg paling lawo dlm kg aku telefon aku..hahahaha..
Heppi derr! awek cari kite derr!!keke!..

**PESANAN UTK ORG2 KG KUA**
Aku mintak maaf lahh korg2 sume..
awek lawo kg korg dah ade ngan aku..
hahahahaha!

DAN

**PESANAN UTK HARI INI**
  • Pucuk dicipta ulam mendatang..
  • oke selamat!

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...