Jan 1, 2011

LeLaki taBoLeh 'MemblOgkan' diri ke?

Okeyy~
Hari 2 aku ade dgr membe2 gua cakap..

"Lelaki kalau terjerumus ke alam blog = bapuk/pondan!"

Okey aku dengar dengan khusyuknye..mane tahu betol kot lelaki ade blog atau buat blog same dgn diatas.. sambil2 dgr 2 aku dah pasang niat xnk terjerumus dlm alam nie takot dicop mcm diatas.. ( aku lelaki asli der!  M.A.S.K.U.L.I.N. ) hahaha..

Tapi bile aku fikir2, aku renung2, aku tgk2 blog2 yg adminnye lelaki, aku tnye cikgu2 aku, aku tnye org2 yg berpengalaman sal blog nie.. diorg cakap xsemestinye lelaki yg ade blog same mcm diatas..
aku ulangi!
TAK SEMESTINYE LELAKI YG ADE BLOG SAME MCM DIATAS!
hahaha..

diorg kate..( diorg lah kate, bukan aku..aku tgk, ulang dan tulis jee ) Lelaki yg mempunyai blog.. Fikiran mereka sangat kreatif! berfikiran luas! lelaki sejati! ( haha yg nie yg enak didengar )..
so korg2 yg berfikiran sempit dan berfikiran mcm diatas..korg memang tidak berpengetahuan ( maaf kerana menyebut )hehe

okey, kirenye lelaki2 sejati macam aku nie xsalah memiliki blog,haha.. aku saje je nk try taip2, kongsi2, xlah membazir harte mak bapak aku beli laptop yg mahal nak mamposs nie kalau xgunekan dengan sebaik2nye kan..?haha

Untuk korg2 yg still nk fikir mcm diatas..oke, up 2 u derr.. Ade aku kesahh??haha..
Okey that's for today.. aDiOs~

PESANAN UNTUK HARI INI
  • Sentiasalah berfikiran positif, kreatif dan inovatis..
  • kerana anda yg kami cari..
  • ha ha dan ha..

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...