Jan 29, 2011

Basoh Kanki Dunlu!

Tengah sedap-sedap aku duduk termenung dalam sebuah bilik.. Tibe-tibe....



Haffez..! Haffez..! Oo Haffez..! 
Kat mane ko..?
( Suare pompuan )

Eh..! macam fimiliar je suare budak nie..
Ye! Ko nak ape?

Laa.. Kat sini ko rupenye.. Puas aku duk cari ko dari tadi..

Yelahh.. Ape ko nak?

Nie aku datang nak mintak maap kat ko..

Ape salah ko?

La ko nie.. dengar la dulu ape aku nak cakap nie.. potong tol la ko nie..

Ha ye lah.. Ape die? cakaplah..

Dulu time aku memerlukan bantuan ko.. ko datang bantu aku.. time aku memerlukan pertolongan ko.. ko datang bagi pertolongan.. dulu time aku xde duet ko datang bagi aku duet.. dulu time aku..

Woii.. Ko boleh straight to de point x? aku malas nak dengar ko membebel..

Yelahh2.. Macam nie.. dulu ko ade bagi pinjam duet kat aku seratos.. Nie aku datang nak ganti balik la nie..

Aikk? banyak betul duet aku bagi pinjam kat ko.. Bile ko pinjam?

Yang nie aku tensen kalau nak berurusan ngan ko.. Asyik lupe je.. Ko nak x duet nie..?

Tapi bile ko pinjam ek?

Woiit! Ko nak xnak?! banyak tanye pulakk!

Dahh.. Ko letak kat bawah pintu tu.. nanti aku keluar aku ambik..

Yelahh..

Berape tu?

Laa.. Seratus lahh.. tak kan nk lebih kott..

Tadi ko cakap ko nak bagi bunge sekali..

Mangkok tingkap betol lah ko nie.. haram bunge-bunge nih!

Dah.. Letak je situ.. Aku nak...

Nanti ko jangan lupe amek tau..

Yee..Ko letak je laa..nanti aku amek.. Aku nakk..

Oke2.. tapi ko jangan lupe pulakk..

Ya Allah minah nie.. Yee yee yee.. Ko letak lahh situ nanti aku amekk.. aku nakk..

Aku dah letak dah nie...

Woii mangkok! aku tak abis cakap lagi ko dah potong..

haha.. weh aku nak cakap kat ko nie.. nanti ko jangan lupe basoh tau!

Ha? Basoh? Duet? Pintu? Pompuan?
Woii! ko sesat kat mane nihh! kurang hajo ko pompuan! aku nak melaborr nie! nie tandas jantan! ko tak reti base ke! keluar ko!

Hahhaha.. ha.. tu bunge die.. duet sekali ngan bunge aku kasi kat ko..hahaha !

Keluar ko cepat!

Padam muke ko! hari tu ko senang-senang je masok tandas pompuan kan? amek ko sekali aku bagi!hahaha !



Astaghfirullah!
kenape pompuan tu masok tandas lelaki? kenape aku boleh xperasan? kenape aku boleh layan die? ini semua permainan.. aku bangun pi basoh kaki.. sebelum tido semalam aku xbasoh kaki.. Korang jangan marah.. yang kat atas 2 mimpi jekk..hahahahahahaha !
jangan lah pulak pikir yang mengarot2..hahahaha
DaaDaa~

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...