Jan 22, 2011

Ohh aku tertipu!

Malam tadi ana dapat sms dari sorg Hamba Allah.. Memang pandai beliau putar belit keadaan.. Sampai ana termakan dan terpakse menerima dengan relaa..hahaha

Hamba Allah : Salam.. Bz ke?

Aikk? demam ke budak nie?

Ana : W'salam.. Ado gapo?
Hamba Allah : Ade kredit dop? Tadop nk beri nie.. tengoh kaye ea..

Haishh..Kompius ana, selame nie xpernah2 pom baek macam nie..
xpe, layan je dulu..

Ana : Buleh la nok beri tu gakk.. demam ke deme baek sangat nie?
Hamba Allah : Olohh.. org nok beri nie banyok lalu tanye.. Amek je laa..
Ana : dah anto laa.. tengoh pokai nie..

Buleh kredit free der ana malam nie..Dunia2..

Hamba Allah : Emm.. bile nak amek moto?
Ana : 3minggu dari skrg.. bakpe? rosok ke moto?
Hamba Allah : Dop lahh.. Nk amek moto mane? biru ke kelabu?
Ana : Kelabu lahh..nk jalan jauh nie.. Bakpe?
Hamba Allah : Oo.. ingat nk amek moto biru..Hajatnye nk sembur spotrim tuu..

Aii..pelik er bunyi nihh..

Ana : Panda ke?
Hamba Allah : Bakpe dok nye..
Ana : Hoddo.. Panda melawok leni?
Hamba Allah : Adek abang kan.. Dah bowok moto biru la op? boleh sembur baru spotrim moto kelabu 2..

Haishh..Panda pulok panggil ana abang? lame nie maen redoh je panggil ana.. Ana biarkan sms 2 tergantung sebab nk makan nasik..
Tapi xsampai 5minit, masok lagi sms..

Hamba Allah : Woittt! Aku tanye nie! mu bowok moto biru ahh..

Kurang ajo punye budok..

Ana : Mu nk g mane? patut ar baek ngat ngan aku malam nie..
Hamba Allah : Aku nk g sekoloh aku amek result pekse..
Ana : bakpe moto biru 2 xsapa ke?
Hamba Allah : xlaju sembey..

Cukup berpelajaran budak nie jawab..

Ana : Mu anok sape panggil aku sembey?
Hamba Allah : Aku anok kak ross..
Ana : Dah aku nie?
Hamba Allah : Dah ari tu mu keluor dari perut sape? bukan kak ros gop ke?

Adusss.. memang kaw ah ana kene..

Ana : Hmm.. Dah amek lahh nk gune pom.. sembur spotrim 2 lalu.. kekgi musim ujan lop..
Hamba Allah : Aku mane panda..
Ana : dah sakni mu oyt nk sembur?
Hamba Allah : Saje je nk keching mu..hahaha..
Ana : dah xyoh la amek moto aku tuh..
Hamba Allah : Olohh.. nyesal aku topup ke mu sakni.. wat mari mula kredit aku!

Hahahahaha..Kene kawe..

Ana : Nyesal aku balas mesej mu.. dah amek ah nk gune pom.. Len kali wat tektik laen ah plop.. nie rasuah namenye.. kan aku tepon polis kan..

Hamba Allah : Dah mu gop hak makan nye.. Mu ingat mu bijok ngat?

Ana terpakse mengalah sebab xmau gadoh ngan adek beradek..haha.. Tapi malam nie baru ana tahu perangai adek ana membodek ana.. " Tak pernah sebelum ini "..Haishh..



Hamba Allah : weh..kredit siya..
Ana : aku tadop kredit..
Hamba Allah : Huh! memang soh mu kedekut taek idong masim!

Hah?? Apekah?

PESANAN UNTUK HARI INI**

  • Ade udang disebalik batu!
  • Berhati-hatilah ketika dibodek..
  • Jangan sampai ditimpa penipuan..
  • Selamat!

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...