Feb 8, 2012

1 Mata Sudah Memadai.

Hari Isnin malam Ahad korang ade bukak TV channel sport? Tengok perlawanan hebat Manchester United vs Chelsea? Bagi kakibola pasti tengok kan. Aku bukan nak bangga sangat pasukan kegemaran aku menang. Tapi kalau ade diantara korang yang tengok dan korang sokong Man.Utd, mesti korang bangga.

Sebab?


Korang faham kan?
Hahaha!


Dulu korang nak tahu. Dalam facebook aku, selalu je orang akan tag aku dengan gambar cangini.



Aku punye moral jangan cakap. Rase nak baling je orang yang tukang tag nih. Haha.

Tapi malam Isnin tempoh hari. Awal babak pertama aku memang down tengok diorang maen sebab Chelsea dah leading 2 - 0. Tengok pulak reramai dengan member-member.  Masok awal babak kedua tak sampai seminit, Damnnnnnnn! Leading 3 - 0. Rase nak baling TV. Tapi Evra dan Welbeck muncul penyelamat memberikan Man.Utd dua penalti membantu pasukan kegemaranku meraih 2 gol. 10 minit sebelum tamat perlawanan, pemain kegemaran aku dibawak masuk iaitu Javier Hernandez atau Chicharito. Die muncul penyelamat menyumbangkan gol yang ketiga untuk membantu Setan Merah berkongsi mata dengan tuan rumah. hahaha. Walaupun ketinggalan 2 mata dibelakang pendahulu Liga, Manchester City, kami tetap berpuas hati!



Glory-Glory Manchester United!




Nota Kaki : Adab permainan, Kalah Dan Menang. Sebelum wisel tamat ditiup. Korang mesti sokong dan sokong dan sokong!


No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...