Feb 23, 2012

Bawak Toyota Camry Doktor terr.

Wahh. Hari nie Bos aku dapat angin ape pom aku tak tahu. Dengan bersahaja beliau berkata.

" Haffez jom ikot aku. Aku nak ajar kau bawak kete aku."

Haha.

Agak memeranjatkanlah. Secara tiba-tiba perasaan aneh datang dalam benak sanubari aku. Tapi kan. Seronok jugak tau bawak kereta besau-besau nih. Fuhh. Suspension mantop! Kalau minyak banyak tadi mau satu kemaman nie aku pusing. haha.

Yelah. Nak kate aku tak pernah naek kereta mewah, menipu. Selalu je aku naek. Tapi kali nie jadi pemandu. Fuuu. Terjangkau fikiranku. kekeke.




Tadi naek kereta nie. best! best! best!
.......





Tapi aku ade dengar Bos aku nak angkat kereta nie pulak. VW Golf GTI. Pehh!
Tak mustahil aku boleh bawak kereta nie pulak. haha.
Tak sabar. Tak sabar. Tak sabar.











Nota Kaki : Aku rase niat bos aku ajar bawak kereta dia bukan ape. Mungkin nak suruh aku ambil tender pemandu pulak kot. Tak payah susah-susah die bawak sendiri. huahuahua.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...