Feb 27, 2012

Aku Tabik Cardiff City. Aku Bangga Dengan Arsenal. Aku Down Sekejap Dengan Manchester United.


Ye. Tahniah Liverpool! You are the winner. Carling Cup milik anda.
Tapi, secara jujurnya anda tidak layak. Aku tabik Cardiff City ( Bluebird ). Anda berjaya mengekang Liverpool secara keseluruhan sehingga minit terakhir. Anda telah berjaya membawa Liverpool ke babak masa tambahan dan penalti. Korang bayangkanlah. Skuad The Reds turun dengan kesebelasan utama yang utama. Semua starplayer. Tetapi gagal menyekat kemaraan Bluebird. Malu.
Cardiff City! Anda buat Malaysia Bangga! haha.


Arsenal. Tahniah. Kerana berjaya menyekat kemaraan Spurs walaupun Spurs leading 2 - 0 pada pada permulaan permainan. Aku sokong Arsenal sebab tak mau bagi Chelsea naek. hahaha. Papepom tahniah!

Manchester United? Erm. Kau bagi aku hangin. Down sekejup moral aku. haha. Tapi Terima kaseh Ryan Gigs. Jaringan kemenangan milik anda. Dua mata dibelakang pendahulu liga. Bagus! Walaupom ketiadaan pemain utama. Anda terbaek. haha.

Sekian.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...