Feb 29, 2012

Pssstttttt! Aku cuti lah.


Yuhoo.
Hai pekabar orang2 disini? Sihat? Aku saje singgah sekejap nak tengok ape yang berlaku dalam dunia blogger ni. Alhamdulillah. Lancar kot. Huhu.

Sekarang musim cuti semester lah. Aku tak ade idea. Musim cuti secara automatiknya otak aku pun cuti. Tepu. Hehe. 3 Februari ni InsyaAllah aku akan menaiki bas ke universiti aku. Doakan ye! Walaupun korang tak kenai aku. :p

Ehem. Credit to MRI and MAMN aje? Mane lagi sepupu yang lain? Aku pun ade lah. Membanting tulang jugak. Tak aci betol lah tuan punye blog ni. Pilih kasih. Tak suke tak suke dan tak suke. Tak aci.
Dan.
Pandai ek Abg Hafiz. Dan2 je suruh aku pergi rumah Che Ngah. Die ajak awek tempat kerje die rupenya. Tak kasi aku tengok.
Takot kene bahan la tuh. Huhu.


P/s : Gambar mereka-mereka tu dah ade lah. Spy aku amek gambar. Hakhakhak.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...