Mar 1, 2012

Sepuluh Hari Lagi Dan Bakal Tersisa.

Pernah tak korang minat akan seseorang tetapi tak pernah luahkan perasaan korang padanya?
.
.
.
.
Aku tension betol kalau aku tanye soalan tade sape yang jawab.
Oke aku andaikan korang pernah.

Korang malu-malu kan? Korang pernah luahkan tapi bukan dengan cara yang serius kan? Dia ingat korang maen-maen kan. Betol tak?

Ingat ye korang. Kalau suka akan seseorang dan korang rase dia bakal menjadi pendamping korang, luahkan perasaan korang sebelum apa-apa berlaku. Jangan biarkan nasi menjadi bubur. Kalau tidak korang bakal kecewa. Cewahh.

Aku cakap benda yang betol. Sebab sekarang aku tengah lalui. Benda yang sangat menyentuh hati pabila dia pom sama seperti aku. Takut.

Sekarang hanya tinggal sepuluh hari lagi sebelum dia diijabkabulkan. Sedih o.o

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...