Mar 27, 2012

Dik, atas kepala ade tangga. HEHE

Warga Blogger!!!!!!

Peace Yoo!



Aktiviti malam aku sejak beberapa bulan yang lalu.


Ye. MENGGUNTING RAMBUT anak-anak buah. Bukan aku bukak kedai gunting. hihi.

Boleh dikatakan dua kali seorang untuk sebulan nak potong rambut. Aku tak kesah sangat. Tapi yang aku kesahkan ialah asal nak gunting rambut je malam, asal malam je nak gunting rambut. Haishh.

Kalau rumah nie terang macam kedai gunting rambut tu tak pe lah. Nie malap semacam je. Kenapa dengan lampu? Tak nampak rambut choii. huhu

Kang tak pasai-pasai ade yang melekat tangga atas kepala. 

Malam nie dah sorang anak buah aku melekat tangga atas kepala. Aku balik keje lewat malam nie Sesampai je kat umah tengok ibu aku dah potong rambut anak die. Kesian tengok die, aku pom mengofferkan diri. Tapi cakap kau, bila aku nak amek alih, kepala anak die tu dah ade tangga lif. haha.

Aku nak repair camne lagi dah teruk sangat tu? Sikit-sikit tu boleh lah. Tapi memang still ade lagi tangga. Yang tu kompem lekat dalam 3 4 hari baru sama balik. kehkehkeh. 

HAHA, nasib la dik. Tangga pom tangga la. hihi.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...