Mar 26, 2012

Aku tak mahu meninggalkan Ibu aku!

Salam hormat salam bahagia, Salam cium tangan ibubapa.

Hujung minggu nie, benda yang aku "mintak-mintak" selalu tu bakal menjadi kenyataan. Bos da terima surat perletakan jawatan aku. NICE. Lepas nie aku akan jadi penganggur tambahan balik. LAGI NICE.

So, maknanya aku juga bakal mengangkat kaki pergi dari rumah ibu aku dan tinggal bersama mak aku balik. Ape yang menjadi tanda tanya korang ialah ibu aku seolah-olah tidak mengizinkan aku pergi dari rumah die. hihi.

Dulu, time aku nak sewa rumah pom die tak bagi.

  " Abg tak suka ke tinggal dengan ibu?" 

Allah. Selepas dengar satu soalan yang keluar dari mulut ibu aku tu, aku terus tak jadi sewa rumah. Tapi semalam tengah makan nasi, ibu aku tanya soalan laen pulak.

   " Abg nak balik rumah mak hari ape? Tinggal lah lame sikit kat sini. Ibu suka abg tinggal dengan ibu. "

Huhu. Rase berat je hati aku nak keluar dari rumah nie. Sayu je rase.

  







No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...