Jan 4, 2013

Lagi - Lagi Blogger Lelaki Pondan . Ohdem .

Aku rase dulu aku ade post dah pasai nie. Ade lagi yang duk men sound - sound . " Kau ade blog ? Pondan oii ! "  Fuhh, aku rase macam nak g cili-cili je mulut beliau yang comel tu. Tapi tak boleh nak salahkan diorang gak. Aku dulu pon sebelum ade blog nie ade gak sound-sound kawan aku. HAHA. Fair and Square.

Oke biar aku jelaskan.
Sebenarnya kan , bagi aku la nie. Korang lantaklah. Pandangan masing masing. 

Oke again. Sebenarnya kan , orang lelaki yang ade blog nie, jiwa mereka puitis, Cewah. #Salah satunya. Ini sidedish nya aje#. Orang lelaki yang ade blog nie, mereka lain dari yang lain. Tak kira lah ape jenis blog yang diorang create. Diorang berseni dari segi penulisan, pemahaman. Ade sesuatu dalam otak diorang yang lelaki lain tak ade. Special. #Ok one word#.

Dulu aku tak tahu ape tu blog. Aku tak pandai nak buat huraian-huraian nie. Tapi , sekarang aku tahu. Ade sorang sahabat yang aku kenal. Bekas pelajar Sekolah Berasrama Penuh. Satu kelas diorang wajib buat blog !. Setiap minggu cikgu akan bawak satu kelas masuk computer lab supaya diorang boleh update blog. Ini wajib. Nak tahu kenapa? Sebab nanti nak buat huraian dalam karangan, nak olah karangan, senang. Itu salah satu fungsinya. Nampak dak ?

Baru lelaki ade blog dah kena sound pondan. Eh aBg Ben tu tak nak sound ke? Populer je blog die. Tapi tak nampak pondan pom. HAHA.

Korang tak dengar lagi lelaki ade diari kan ? Yang tu ketogori apo pulak ? Dulu time aku belajar, satu kelas kena buat diari. Wajib. Diari wajib dihantar tetiap minggu. Tak hantar kena denda. Kalau macam tu mat-mat rempit, mat moto, mat muka bunuh, mat jiwo dalam kelas aku pondan bapuk semua lahh. HAHA.
What a lame.

Tu je kot. 

1 comment:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...