Aug 8, 2012

Prank Hari jadi Di Malam Hari!

Tengah syok - syok tido, tetiba dinding rumett aku bergegar. Terkejut berok aku. Tambah pulak suara macam orang mintak tolong. Bingkas aku bangun capai kayu besbol bawah katil g bilik die. Sebelum sempat aku sampai, aku dah dengar orang keluar bilik tergopoh gapah. Berlari aku nak kejar. Masuk je bilik die, rupe die dah tak nampak muka dah. Putih habeh!

Aku tanya die kenape kau nie? Sape masuk bilik? Die cakap hari nie besday die. Hampeh!

Aku ingat penceroboh mane nak rogol rumett aku. Bikin suspen doo.

Patut la awek die mesej aku petang tadi. Awek die tok dalangnye. Kunci rumah aku hilang lah ape lah.

Ranap rumah aku. Dah macam buat parti sabun dah. Janganlah buat macam nie tengah - tengah malam bute. Kang ade balik naek ambulans kan.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...