Nov 8, 2012

Photo Syndicate Youth bakal beroperasi seratus peratus .

Assalamualaikum salam bahagia salam hormat salam cium tangan ibu dan bapa ~


Hai kengkawan ku yang aku kasihi sekalian. Cewah. Bukan nak membodek nie tau. Paham - paham jela bila aku masuk blog nie, mesti ada barang baek punya tuk kawan-kawan semua.

Nie aku nak bagitau kat korang semua bahawasanya aku telah berkecimpung secara langsungnya dalam dunia Photographer dan dengan serius sekali. Tapi harus diingatkan, aku bukan nak bagitau yang tu sebenarnya. Tapi aku nak gitau yang group aku telah membina satu syarikat fotografi. Dan syarikat ini dinamakan " Photo Syndicate Youth " ( PSY ).

Photo Syndicate Youth telahpun beroperasi dan sentiasa menerima tempahan. Ops! Lupa nak habaq yang PSY adalah syarikat fotografi yang membuat perkhidmatan seperti Majlis Perkahwinan, Pertunangan, Akad Nikah, Bersunat dan lain -lain.

PSY mempunyai lima orang Photographers. Setiap orang daripada kami telah menerima latihan khusus dalam bidang fotografi dan diiktiraf.

Kalau dalam kalangan kawan -kawan nie ade yang berminat nak guna perkhidmatan kami, PM la aku. InsyaAllah. Rezeki jangan ditolak.

Nanti aku akan update lagi tentang pakej - pakej kami.

Chow@!


No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...