Feb 2, 2013

Aku Bukan Seorang Blogger.

Hai Assalamualaikum.

Sehat? Mudah Mudahannya. InsyaAllah. Mase cuti, kebiasaanya korang buat ape? Lepak? Tidur? atau tolong keluarga? Buatlah perkara yang berfaedah. Paling tidak pom jangan buat perkara yang menyusahkan orang laen. Fikir kehadapan sebelum buat sesuatu.

Baru - baru nie ade orang cakap kat aku yang blog aku dah berhabuk enam inci. Wow. Berhabuk sangatkah? Tak sampai setahun pom aku tak update blog aku. hehe.

Aku sebenarnya bukan penulis blog yang tegar. Aku buat blog nie sekadar suka - suka. mengisi masa lapang. Tak terlintas langsung nak jadikan blog aku fofiuler. Aku akan update blog aku time aku betol - betol tak tahu nak buat apa. Hah mase tu lah blog aku muncul. Kiranya blog nie adalah penyelamat terakhir hidup aku yang bosan. kehkehkeh.

Sebab tu lah aku bagi penulis laen masuk conteng - conteng blog aku. Tapi tak jalan jugak. Same je. Macam aku sorang je yang duk ade. Hampeh. Kalau ade sape - sape yang nak masuk conteng - conteng jugak cakap lah. Serius. Tiada bayaran dikenakan. Asalkan jangan terlalu mengarut. 

HOHOHO. Lai Lai Lai.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...