Jul 2, 2012

Aku dah jadik Bapak!

My First Hero was Born at May 28, 2012 !
Awesome!
HAHA!

AHMAD AKID DARWISY. Hero pertama aku yang telah dilahirkan oleh Azlina Azman pada 28 Mei 2012. Ingat lagi pasangan pengantin yang aku post dalam entri yang lalu?

Inilah hasilnya. hihi

* AHMAD AKID DARWISH *

COMEL macam bapak saudare die kan?. hihi

Tapi aku nak mintak jasa baek kawan-kawan tolong doakan supaya Darwisy sehat dan dirahmati Allah kerana asyik demam. 33 hari suda. Darwisy tak dapat terima susu ibunya kerana aku pom tak tahu kenapa. Bila isap susu ibu die, Darwisy kompem muntah, demam dan bla bla bla.

Berat Darwisy semasa dilahirkan 2.5 Kg. Tapi sekarang sudah up 4.2. Hihi. Sehat dalaman hero aku nie.

KEEP IT UP, HERO!!

Nanti umur Darwisy setahon aku upload lagi gambar die.
kkuikuikui.







No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...