Jul 4, 2012

Toyota 86. Cekidoutt!

Assalamualaikum salam hormat salam bahagia salam cium tangan ibu bapa.


Pagi Rabu yang indah lagi bahagia ini aku nak kongsi sikit sebanyak tentang idaman baru aku. hakhakhak.



ALL-NEW TOYOTA 86









Amacam?
Menyirap tak tengok gambaq?
Kereta nie bakal masok cerita Initial D yang baru.
HAHA.

Nie baru tengok gambar. Tak duduk dalam dan pandu lagi. Harga setakat nie RM 243 000*.
Haishh. Dapat satu nie berduyun amoi aku bawak naek nie. hekhekhek. So, korang nak satu tak? Nak aku nak tolong tempahkan. hihi


*  Harga atas jalan termasuk insuran untuk transmisi manual kat Peninsular Malaysia.

Haffez : Tunggu 20 tahun lagi aku angkat satu. Kalau ada rezeki. InsyaAllah. Doa-doakan ye!

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...